Preverite, kako se zdravo prehranjevati


kako se zdravo prehranjevati

Zdrava prehrana je temelj zdravega in dolgega življenja. Zdrava živila so polna hranilnih snovi, ki nas nasitijo in nam dajo vse potrebne vitamine, minerale in energijo za opravljanje vsakodnevnih nalog, nezdrava hrana (predpakirani obroki, sladki in slani prigrizki …) pa so polni praznih kalorij, od katerih se samo redimo, ne zagotavljajo pa nam potrebnih hranil.

Za vas smo pripravili deset nasvetov, kako se zdravo prehranjevati:

  1. Nikar ne mislite, da je zdrava prehrana zgolj v domeni premožnih. Tudi, če nimate denarja za takoimenovana »superživila«, ne pomeni, da ste obsojeni na pomfri in hamburgerje. Privoščite si veliko sveže zelenjave (na internetu poiščite recepte za zanimive zelenjavne jedi), živalskim izdelkom pa se izogibajte, saj niso ne zdravi, ne poceni.
  2. Jejte tisto, kar zraste na polju. Dober način, kako relativno poceni do sadja in zelenjave, je, da si to vzgojite sami. A tudi, če nimate te možnosti, se držite nasveta, da jeste samo tisto, kar zraste iz zemlje – torej nobene »hrane«, katere sestavin ne morete izgovoriti. Naše telo je narejeno za uživanje naravnih živil in od prigrizkov, hitre hrane in podobno, ki je pridelana v tovarni ali laboratoriju razen trenutnega zadovoljstva ne boste imeli prav nič.
  3. Jejte počasi. Med nasveti, kako se zdravo prehranjevati, ne boste našli samo idej, kaj jesti, ampak tudi, na kakšen način. Možgani potrebujejo nekaj časa, da zaznajo, da je želodec poln, zato boste, če boste jedli hitro, skoraj zagotovo pojedli preveč.
  4. Ko jeste, jejte – in nič drugega. Ste navajeni, da obroke vedno pojeste ob gledanju televizije ali delu za računalnikom? Na tak način ne morete uživati v hrani, zato vas ta ne zadovolji in vedno hrepenite po še več. Ob jedi vedno sedite za mizo in umaknite vse, kar bi vas lahko motilo. Nato se posvetite samo hrani in uživajte v vsakem grižljaju. Tako boste zmanjšali željo po prenajedanju.
  5. Pogasite žejo. Včasih nam telo sporoča, da moramo nekaj pojesti, pa smo v resnici le žejni – če vas zagrabi želja po prigrizkih v času, ko veste, da ne morete biti lačni, je morda to žeja. A namesto pločevinke gazirane pijače ali sladkega soka si raje natočite kozarec vode iz pipe. Ta vas bo odžejala brez nepotrebnih dodatnih kalorij.
  6. Ne bojte se prigrizkov, a ti naj bodo zdravi. Če ste lačni (ne žejni) preden je čas za naslednji obrok, le nekaj malega prigriznite. Če boste pustili, da se vam lakota stopnjuje, boste ob obroku pojedli več, kot bi bilo dobro za vas. Iz omar odstranite čips, čokoladice, piškote in podobno in jih zamenjajte s sadjem, oreščki in podobnim.
  7. Kako se zdravo prehranjevati pozimi? Čeprav danes lahko določene sadne in zelenjavne dobrote dobimo skozi vse leto, te takrat, ko niso v sezoni, niso tako okusne. A tudi v mrzlih mesecih lahko dobite vse, kar telo potrebuje. Najbolj sveže in polno vitaminov je tisto, kar v določenem letnem času zraste pri nas.

Torej – kako se zdravo prehranjevati? Če povzamemo: Jejte tisto, kar zraste v zemlji, pijte veliko vode in se posvečajte tistemu, kar imate na krožniku. Telo vam bo hvaležno.

Nedavni prispevki

link to CBD kapljice

CBD kapljice

CBD kapljice so novost na tržišču že nekaj let, vendar se pozitivni učinki tega zanimivega dodatka k prehrani kažejo na več nivojih pri izboljšanju zdravja. Konopljine kapljice so narejene iz...